Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-15, 15:50   #9
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg dele en amazon-konto?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, det kan du tydeligvis, uten at jeg har satt meg inn i hvordan. Jeg har bare fjernet de jeg ikke ønsker at Hiawata skal lese fra hans Kindle, og instruert ham til å ikke laste ned noe fra skya eller kjøpe noe.

Thanx. Da skal jeg se nærmere på dette. Vi har diskutert dette endel i heimen tidligere, for vi synes at Amazon gjør dette litt vel vanskelig. Vil tro mange familier starter med en Kindle og så bare øker behovet. Men når man starter med en Kindle, så kjøpes jo alle bøker der, og det er jo kjipt å kutte tilgangen på disse på et eller annet tidspunkt. Jeg har sikkert handlet 150 bøker siden jeg startet å bruke Kindle, og jeg ønsker jo fortsatt å ha de. Håper de finner en god løsning på dette, som sikrer dem at ikke man deler bøker utenfor husstanden (som jeg regner med er grunnen til at de ikke har løst dette).

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat