Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-15, 08:15   #5
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Går dere noensinne lei?] Male stua så den passer til biblioteket

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Selvsagt velger man farge til biblioteket først!

Jeg liker heller ikke gule hvitfarger, så der er jeg helt med deg. Deco Blue er veldig mektig, samtidig som den jo er ganske lavmælt. Jeg synes derfor den passer godt med grått. Jeg er veldig glad i Tåkedis som vi har, den forandrer seg ettersom lyset faller inn i rommet. Vi har den både vest- og nordvendt og det er ganske fascinerende hvor ulikt den opptrer.

Jeg får ikke dreisen på de helt lyse grå nøytrale. Jeg har prøvemalt med både Skumring (S1000-N) og Morgendis (S1500-N), og selv om jeg synes de ser bra ut på bilder og hos andre, så ser det helt feil ut på veggene her. Så jeg vet ikke om det blir noe særlig annerledes ut med Tåkedis (S3000-N)?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat