Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-15, 08:26   #9
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Går dere noensinne lei?] Male stua så den passer til biblioteket

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg maler nok stua mi i washed linen en av de nærmeste dagene (selv om mannen mener vi må vente), så da ser du den.

Hos oss (med mye lys, sør-vest vendt stue), ble Tudor og kalk for rød og var nesten rosa.

Mal, kokos, mal!!!!



Hva er fargekoden på Washed linen? Jeg har bare sett den på bilder.

Jeg har bare prøvemalt med Kalk i den mørke delen av stua, jeg bør sikkert prøve i den lyse også. Der vi bodde før hadde vi en gråfarge som brakk veldig mot rød, og jeg utviklet allergi mot rosa gråtoner (Bill.merk: endevendte byen etter grått parkettgulv som ikke gikk mot rødt).

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

De nøytrale grå har en tendens til å gå mot blått i rom med mye dagslys.

Ja, jeg tror det er det jeg ikke får til å funke. På kjøkkenveggen ser S1500-N nesten lyseblå ut i morgenlyset, og senere på dagen ser S1000-N nesten lilla ut. De "holder seg" ikke godt nok.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat