Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-15, 09:41   #25
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Går dere noensinne lei?] Male stua så den passer til biblioteket

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Uten å vurdere fargealternativene dine, ville jeg valgt å male veggen som står rett i mot biblioteket i samme farge. Ikke en av sideveggene, eller veggen inn mot. Evt. en tapet i samme blåtone?

Edit: Nå så jeg bildene: Er veggen midt i mot den med gardinene? Kanskje jeg ikke ville malt den i biblioteksfarge allikevel. jeg vil tro den vil se ganske anderledes ut opp mot de store lysflatene. Kanskje heller gardiner der i en matchende farge.

Nei, jeg tror heller ikke veggen midt i mot (dvs den med gardinerstenger og karnappvinduer) er riktig for samme farge som på bibiloteket. Jeg synes egentlig ikke at noen av dem blir helt riktig.

Gardiner er jo et kapittel for seg selv. De vinduene er de eneste i hele huset hvor jeg ikke skal ha grå plissegardiner, og jeg kommer sikkert til å bruke to år på å få opp gardiner. (Vi har utvendig solskjerming, så jeg kan strengt tatt bare tenke form og farge og ikke funksjon.)

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat