Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-15, 09:25   #28
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koselig fredagsfilm for 9, 13 og 40-50 år?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

(Jeg glemte å si at det er en fordel at det er norsk talespråk for hun som nettopp har fylt ni år. Hun leser teksting greit, altså, men jeg tror hun får med seg mer av filmen hvis hun slipper. Ser deres niåringer engelskspråklige filmer?)

Begge mine gjør det (minste blir 8 år i dag), men han leser ekstremt godt for alderen. Snuppa leser slett ikke like godt, men de skjønner overraskende mye engelsk.

Avsporing: Vi var på Kanariøyene i høstferien, og jeg ble relativt overrasket da jeg innså at snuppas nye "venninne" kom fra Manchester og at de snakket sammen kontinuerlig. Snuppa klarte seg faktisk helt fint selv om hun ikke skjønte absolutt alt, og foreldrene til jenta var helt himmelfallen over at snuppa faktisk kunne så godt engelske og lurte på om vi hadde bodd i USA. Vi har kun vært der på en ferie. Det var visst en tydelig amerikansk aksent på engelsken hennes. I en alder av 10 år!