Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-15, 10:49   #20
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Afternoon tea, dos and don'ts

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Afternoon tea er en ganske kostbar og tidkrevende affære, så hvis det først og fremst er scones som er målet, hadde jeg nok heller valgt en kafé, jeg også.

Når jeg leser i tråden her, så ser jeg jo at det selvsagt ikke er kun sconesen. Det er jo også atmosfære og opplevelse. Selvsagt. Men ikke nødvendigvis på Ritz-nivå. Jeg kunne gått der også, men da kan man ikke være spontan. Og er jeg glad i te, altså. Det er bare den pokkers blæra som verker konstant, og jeg har ikke drukket te siden dette skjedde. Hm. Vi har egentlig tusen ting på programmet disse fire-fem dagene, så det er ikke krise hvis vi ikke får drukket afternoon tea. Eller jo, men jeg kan godt gjøre det på et hvilket som helst hotell, de har det også på vårt eget. Jeg er bare litt skeptisk til om kvaliteten står i forhold til det man betaler for på helt vanlige plasser. For afternoon tea serveres jo nærmest overalt, også i kafeen på Selfridges.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat