Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-15, 22:51   #17
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Adventskalender

Eh... :kremt: Dette er jo litt i utkanten av temaet i tråden, men jeg lurer på:
Når (og nå snakker jeg om alder på barnet, ikke dato ) er det egentlig man begynner med julekalender og slikt? Eller snarere; når begynte dere å gi julekalender til deres barn? Først og fremst med eldste barn, da jeg skjønner at man nok begynner tidligere med de yngre barna (vil ha det søsknene har osv).

Min mann nevnte nemlig her om dagen at han hadde sett for seg at vår datter skulle få adventskalender i år, og jeg ble litt må jeg innrømme. I desember er hun 1 år og 8 måneder liksom, og jeg tenker at hun ikke kommer til å forstå noe særlig av det, og i alle fall ikke kommer til å skjønne greia med å vente med neste pakke/luke til neste dag osv. Men mulig jeg bare er noe forutinntatt ift det der? Hun er egentlig en unge som aksepterer et nei (selv om hun selvsagt protesterer litt for å proklamere at hun er uenig med oss ), og det har feks. aldri vært et problem å ha henne med i lekebutikk uten at hun får noe og slike ting, så sånn sett kan hun ok fremvise en viss tålmodighet ift det å vente på et vis. Jeg er bare veldig usikker på om det er noe vits i år, men vil jo ikke være veldig avvisende overfor mannen min før jeg har tenkt meg om litt. Så hva er deres erfaringer egentlig?