Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-15, 10:03   #20
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hotell London?

Vil støtte Premier Inn. Rommene er større enn en del andre steder, og komforten er god. Prisene er en del lavere enn de fleste andre i den klassen. Paddington pga. nærhet til banen ville jeg ikke valgt. Dere må tenke på hva dere har lyst til å gjøre, og bo i nærheten tilsvarende. Banen er nesten aldri langt unna. Det er lurt å tenke litt strategisk da. På en tur bodde jeg på fine Premier Inn Old Street og trivdes der, men det var lang tur hjem etter shopping på Westfield. Så om jeg skal på shopping, bruker jeg en annen stede, og søker meg til Marble Arch eller Shepherds Bush. Skal jeg på teater og kultur, bor jeg der jeg får best pris hos Premier Inn.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat