Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-15, 22:49   #6
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fargen Minty Breeze fra Jotun - Kva kombinere med?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Minty Breeze er jo ganske lys, syns jeg? Jeg syns den er fin med Balanse, men den er mørkere enn Breeze. Jeg ville hatt en lysere versjon innen samme fargespekter framfor hvit, tror jeg. Og dermed hvite lister og karmer. Evt. karmer og lister i smme farge som veggen de er på, men det kommer litt an på hvordan de ser ut.

Balanse likar eg også veldig godt! Eigentlig hadde eg først tenkt å ha den på den mørkeste veggen, men mannen ville helst at alle veggane skulle ha ein lys farge. Då blei Minty Breeze eit kompromiss! Men kanskje eg skal prøve ein gang til å overbevise han.

Kan eg bruke Tidløs saman med Balanse, tru? Eller kanskje Hvit poesi? Det står at Hvit poesi inneheld litt grønt og at den derfor passar med grønne fargar. Kanskje den går saman med Minty Breeze også?

Dersom Liatorp-møblene mine har fargen S0502-y, tilsvarar det den fargen Jotun kallar Bomull?