Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-15, 22:53   #6
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matrix på stue?

Jeg også digger fargen, og det soverommet så jo lekkert ut, Joika. Men den er mørk, fryktelig mørk, og med møblene her så er jeg redd stua blir ei mørk hule...

Vi har flyttet prøvelapper rundt her nå, og akkurat nå så er jeg sikker på at det blir for mørkt. Alternativet vi nå tenker på er å ha denne som en kontrast på veggen bak tvn, og noe lysere grått på resten.

Vi har en prøve på grå harmoni her, og den ser bra ut. Men ser mange har matrix sammen med tåkedis, som også er lekker. Den er enda litt lysere enn grå harmoni, men fortsatt grå.

Det vi ser er at om vi maler veldig mørkt, så får vi en utfordring med belysning på kvelder og i mørketiden. Har pr i dag kun downlights å stua, og det blir for lite. Med en lysere gråtone så slipper vi fylle stua med lyskilder.

Men så var det soverommet til Joika da... *sukk*

Hvorfor skal dette være så vanskelig da

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat