Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-15, 20:34   #15
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: (Splitter) ny leilighet, et blankt lerret. Hjelp!

Modulbygg ja.

Ikke høyglans, det er vanlige hvite fronter. Egentlig glad for det, har høyglans på hytta.
De er helt slette uten profiler. Gudskjelov. Stålhåndtak, ganske like de jeg har på kjøkkenet nå. På øya kunne jeg egentlig tenkt meg uten håndtak hvis det er mulig.

Jeg har sett på tre og syns det er veldig fint, men er litt redd for at det ikke passer til gulvet.
Vi er dessuten veldig glad i grå og har hatt grått i alle år. Ikke så glad i gyllene farger som beige og brunt (cafe latte på kjøkkenet var et sant mareritt). Er heller ikke så glad i det mørke, for ellers kunne jo mørkebrunt eller svart vært aktuellt.

Ang. sol har det vært viktig når vi skulle kjøpe. Vi skal bo på toppen, så vi får sol fra relativt tidlig på formiddagen og har den hele dagen. Morgensolen har vi på inngangssiden. (Uteplass begge sider, men på inngangssiden er det ikke privat på samme måte da det er svalgang og naboer går forbi.)
Vi så på et annet prosjekt som også egentlig virket veldig aktuelt, men der var det ikke gunstige solforhold og da ble det forkastet.

Vet ikke hvordan det er andre steder, men her er det ganske vanskelig å finne 4-roms leiligheter. Det florerer av 2- og 3-roms. Men vi har ett barn som bor hjemme og med eldste i Tromsø må vi nesten ha et sted som han kan komme hjem til i feriene sine de neste 5 årene i allefall. Mannen har dessuten en del hjemmekontor, så det er godt å kunne plassere han på det ekstra rommet når eldste ikke er her.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat