Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-15, 12:28   #3
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Du vet du er forelder ...

NÅr man i kassa på rema spør om å få barberblad type gilette, sier navnet og vedkommende i kassen ikke er sikker på hva du mener. Det blir pekt frem og han tar frem den nevnte pakken med gilette barberblader og så sier han: Hva heter det? Hvorpå jeg svarer: KAN jeg få?....Øh.....Jeg mener, "gilette". Det var bare at han ikke var så stødig på norsk og lurte på hvordan man uttalte navnet, det var altså ikke en av de man sier til ungene når de utbryter "kjøtt!" ved middagsbordet og blir korrigert med: "Hva heter det?" og vi forventer at de legger til "kan jeg få" som i å spørre pent....