Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-15, 23:31   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 3

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Etter fjerde episode er eg eit stort spørsmålstegn.

Har han mannlige etterforskeren to sakna personar som bur heime hos seg? Og så lar han Saga sjå mappa?

Og kven er, og kva er greia med hp der forretningsdama som byggjer hus og ligg med ein ung gut? Vart ho presentert først i denne episoden eller har eg gått glipp av noko?

Jeg skulle AKKURAT til å starte en Broen-tråd! Så weird!

1. Henrik. Har alltid ment det er noe rart med ham. Trodde først han var en dritt som bedro kona og dopet seg, men mannen (min altså) sa at kona og ungene hans er i den mappa om saken som er henlagt. Jeg synes det er rart at Saga, som etterforsker, ikke kjenner til denne saken. Og hvorfor sier ikke Henrik noe? Han virker drivende dyktig i jobben sin. Men han virket veidig emosjonelt berørt da han skulle forhandle med Rikard utenfor døra. Han "ser" vel kona, uten at hun er der, og han doper seg for å klare hverdagen? Er jeg på jordet?

2. Linn. Vikar for Hans. ER hun snill og grei, eller vil hun ha Saga bort? Det er noe rart med henne. Mannen påstod at hun er en typisk leder som har gått på lederkurs, men som ikke forstår virkeligheten. Jeg får vondt av Saga. Å kjøre henne til minnestunden var vel misforstått omtanke, men at hun vil ha henne til coach etc får meg til å lure.

3. Jeg savner Martin!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat