Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-15, 10:30   #14
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer det at laminatgulv har blitt så bra?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hva er de laget av, de nye laminatgulvene?

Det jeg har hatt i mot dem er at samme hvor godt de har vært laget så har de manglet "livet" som et levende materiale har. Det påvirker lydbildet i rommet, blant annet, det føles mer plæstikk. Det er det samme med plastpanel på veggene. Det ser med første blikk helt ok ut, men rommet blir et helt annet, særlig lyden.

Nemlig. Derfor går vi på panel på veggar, samme kor lettvint det er med plater. Og det er derfor eg er så kritisk til det som golv. Eg burde i grunn besøkt nokon som har lagt det nettopp.