Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-15, 13:21   #56
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.961
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å vise hva man mener om andres bil ...

Jeg rotet meg inn her og ble mildt oppgitt over at det faktisk finnes en Facebookside for "Vi som ønsker elbilen dit pepper'n gror". Jeg forstår at man kan mene at elbileiere får for mange priviliegier, men tonen i gruppa er så utrolig barnslig-hatefull at jeg blir lattermild. Her er det mange som "bare må ha det ut!".

Etter 3 måneder med Tesla er vi superfornøyd og virkelig elsker bilen, men har lært å ikke snakke noe om den uten at folk tar initiativ sjøl. Akkurat nå står den dessverre til taksering etter at mannen ble påkjørt mens han var inne en rundkjøring i går, av en som ikke overholdt vikeplikt. Utrolig surt med nesten ny bil. Enkelte av mine kollegaer uttrykker en form for skadefrohet over dette, og kommer garantert til å "unne meg det" når de ser at leiebilen Gjensidige utstyrer oss med i mellomtiden er en Mitsubishi Space Star.

Men en av kollegaene mine som vanligvis er hyggelig overrasket meg da han fikk vite at vi hadde kjøpt denne bilen. I fullt alvor sier han at "Teslaeiere må bli utrolig feite så mye som de må sitte på MacDonalds og vente på at bilen lader". Litt sånn halvsurt, også gikk han.

Bil skaper mye følelser, og el-bil kan få frem det verste i folk!

Jeg lar meg stadig overraske.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat