Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-15, 11:30   #23
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leilighetsspørsmål

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Min erfaring er at plassproblemet handler ikke om antall soverom, unger opp til puberteten synes ofte det er veldig hyggelig å dele rom med mor, og voksne kan sove på en sovesofa på stua annenhver uke, det handler primært om en god nok madrass. Plassproblemet når man går fra enebolig til leilighet er ungenes leker...

haha, ja. Jeg har blitt ekstremt mye mer selektiv på hvilke leker ungen kan få og krever oftere opprydding/"kasting", etter at vi flyttet fra 120 kvm til 30 kvm. Nå er vi oppe i 50 kvm igjen, og det hjelper jo betraktelig.

Når det gjelder etg. har jeg valgt andre. Ungene her flyr inn og ut som de vil uansett.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat