Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-15, 13:23   #56
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Eye Q - hvor lønner det seg å kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Eye Q er ikke legemiddel i Norge. Generelt selges legemidler kun på apotek, med noen få unntak for dagligvare og kiosk (smertestillende, røykavenning, allergi, mage og bittelitt annet) der de er bak disken.

Men likevel viser en av linkene mine at de blir destruert hvis det ikke er norsk tekst på pakningen. Slik jeg tolker det, kan Eye Q gå igjennom hvis det er norsk tekst på. Den pakken fra England ser ut som om den bare har engelsk tekst.
For øvrig virker det som om jeg har tatt feil i det man kan reise over grensen til Sverige og kjøpe. Det er visst fremdeles 3 mnd forbruk, ikke 30 dager. Det gjør forhåndsbestilling mer interessant. Men ikke for Eye Q, siden innlegget fra Isa om salget på med24.no er en veldig bra pris.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat