Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-15, 09:59   #4
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Debatten om forbruk. Størrelse på bolig

Nå er ikke vår situasjon helt sammenlignbar, for vi har tross alt to stuer til tross for at vi leier ut. Men det er en bitteliten, loftstue, ikke kjellerstue, og jeg hadde jo helt klart foretrukket sistnevnte.

Vi leier ut hele sokkeletasjen, og selvsagt hender det at jeg fantaserer om hva jeg kunne brukt den plassen til. Kjellerstue, som sagt, og også matbod, et fotostudio, eget rom til lånebabyen, for ikke å snakke om et ekstra bad. Det hadde vært veldig kjekt.

Men, om det så var at vi plutselig ikke skulle trenge leieinntekten lenger, så har jeg tenkt at vi skal fortsette å leie ut likevel. For om ikke folk leier ut her, så kan ikke de som ikke har råd til egen enebolig bo i dette området. For her er det nesten utelukkende eneboliger, og et allerede for homogent miljø. Jeg synes vi trenger å kunne bosette dem som bor i utleiedelen, så det får vi bare fortsette med.