Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-15, 10:13   #14
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Debatten om forbruk. Størrelse på bolig

Jeg savner plass til at Poden kan ha besøk som kan spille eller se film uten at stuen er helt opptatt (og jeg savner veldig et gjesterom!), så jeg skjønner veldig godt tanken din. Jeg har tenkt flere ganger at om vi skulle flyttet, ville jeg aller helst hatt en leilighet med en liten hybeldel, og så kunne Poden bruke denne frem til han flytter hjemmefra, og så kunne den være gjesterom etterpå. Hadde jeg vært i dine sko, hadde jeg antagelig valgt å bruke den lille leiligheten dels som kjellerstue for jentene og dels som gjeste-"hybel".

Det er klart det er en økonomisk side ved dette, og at det er en hyggelig ting å leie ut plassen til noen som trenger den, og det spiller rolle. Men det jeg ville gjort, er å bruke leiligheten selv, tror jeg. (Sikkert farget av at jeg er så lei av å ha såpass liten plass til både gjester, bad/vasking og en etter hvert ganske stor Pode. Det er klart man ikke trenger en kjellerstue med eget bad.)