Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-15, 16:28   #80
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Debatten om forbruk. Størrelse på bolig

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Vi har 180 kvadrat (vi er 3) og full kjeller og loft, men jeg synes ikke vi har for mye plass. Og det skjønner jo fornuftsdelen av meg at er helt ko-ko. Vi trenger et kontor fordi mannen jobber hjemme to dager i uka og vi har behov for et gjesterom fordi vi ofte har familie på besøk i helgene. Egentlig har vi bare ett lite bad nå, fordi vi har tatt det andre badet til vaskerom. Det hender at jeg tenker at vi skulle hatt et bad til, men trenger vi det? Egentlig ikke. Vi bor i et område der svært mange bor flott og fint, i den sammenhengen ligger vi i den nedre delen av skalaen. Som en i klassen til 8-åringen utbrøt da han kom på vennetreff til oss forleden:-Dere har mye mindre gang enn vi har. Men den er ryddigere!
Og sånne utsagn gjør meg trist, for hvorfor er 8-åringer opptatt av sånt?

Jeg vet ikke om de nødvendigvis er så opptatt av det, det er vel mer en observasjon? Jeg hadde tenkt det hvertfall.

Akkurat som når eldste hadde besøk en gang, og venninnen hennes utbrøt "det er så deilig å være her, for dere har ikke noen fine ting. Hjemme må vi være så forsiktige så vi ikke ødelegger noe". Bare en observasjon.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat