Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-15, 18:49   #7
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Debatten om forbruk. Størrelse på bolig

Mitt inntrykk er som Simone sitt, de av våre venner som har stor bolig, har ofte lavere forbruk enn oss. Jeg tror nok vi er oftere på kino/restaurant enn det mange vennefamiler er, og reiser også på dyrere ferier. Her snakker jeg om familier med to voksne og barn, og med omtrent samme inntekt som det vi har. Det finnes selvsagt mennesker med liten bolig som ikke har så mye å rutte med, og folk med stor bolig som også har plenty til overs til høyt forbruk på andre områder.
Selv bor vi, i motsetning til flere av våre vennepar, i et rekkehus på ca. 130 kvm. Fordi vi, igjen i motsetning til mange av vennene våre, ikke falt for fristelsen til å bygge svær villa litt lenger ute på landet da vi begynte å få faste jobber/ bedre råd, sitter vi greit i det økonomisk og slipper å bruke mesteparten av lønnen på bolig.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat