Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-15, 19:19   #8
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Debatten om forbruk. Størrelse på bolig

Simone og rine: dere misforstår meg. Det jeg mener er at det å ha en stor bolig er en del av forbruket i seg selv. Ikke at de som har stor bolig nødvendigvis forbruker mye i tillegg. Altså, min bolig er en del av mitt forbruk og jeg mener at det må regnes med når kan diskuterer hvor høyt forbruk man har. Og, om jeg velger å bruke kjellerleiligheten selv, heller enn å leie den ut, så øker jeg mitt generelle forbruk. Jeg bruker mer penger på å bo ( fordi jeg ikke lenger har en leieinntekt, som nå betaler deler av lånet mitt) og jeg forbruker en knapp ressurs ( bolig i et pressområde) som jeg tidligere har delt med andre.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat