Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-07, 18:51   #9
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Denne var drøy!

Jeg kan kun svare for meg selv. Jeg mener at kriminelle blir behandlet på en altfor mild måte og kan ikke skjønne at noen kan mene noe annet. Straffen står langt ifra i forhold til handlingen. Det har ingenting med hevnlyst å gjøre, men et ønske om at forbrytere skal måtte ta følgende av handlingene sine.

For min del kunne dødsstraff gjerne blitt gjeninnført i norge, sålenge det var 100 % sikkert at det var rett person som fikk straffen.

Det er selvfølgelig flere måter å løse samfunnsproblemene på og fengselsstraff er kun en av dem. Forebyggende arbeid er en annen måte. Men, i de tilfellene hvor forbrytelsen har skjedd, må selvfølgelig personen regne med å få straff som svir.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat