Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-15, 09:44   #13
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Levis Demi Curve - finnes ennå? Alternativt hva?

Poenget med Curve ID var at de hadde ulike modeller basert på fasong, og ikke bare på størrelse.

Jeg brukte selv Slight Curve fordi jeg har ganske rette hofter, mens Demi Curve skar seg inn i hoftene og laget muffintop. Bold Curve var typisk for dem som hadde brede hofter og mye smalere midje. Jeg synes det er litt dumt at de har fjernet disse mulighetene, for endelig gikk det an å finne perfekte jeans for folk med samme størrelse, men med ulik fasong. Mange med bredere hofter enn midje opplever nok å måtte gå opp i størrelse, og så ender de opp med jeans som ikke er fine i livet, slik at de må bruke belte.