Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-15, 08:12   #36
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å diskutere politikk på Facebook

Jeg er saklig med noen, jeg unfollower noen. Jeg har slettet en. Han kommer nok ikke til å savne meg på facebook, selv om vi treffes i blant. Jeg har ingen problemer med å fortelle han hvorfor. Det toppet seg da han la ut en link med "uff så fælt det er med flyktninger" - og noen la ut svar som "vi skulle ha hatt en ny lasermann igjen" og usmakeligheter i stilen der.....Heldigvis har jeg få som driver med sånn. (jeg har en del som legger ut slike solnedgangsbilder med visdomsord, så jeg får heller irritere meg over dem)