Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-15, 09:50   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å diskutere politikk på Facebook

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Siste det skjedde spurte jeg FP om råd, også linket jeg til Tjomlid ang. temaet i kommentarfeltet. Det skjedde ikke noe mer i kommentarfeltet etter det, og jeg har ikke snakket med vedkommende. Mulig h*n synes det var ufint av meg.

Jeg har også linket til den og det stoppet all aktivitet i en tråd som var i ferd ved å eskalere. Om vedkommende ble fornærmet eller ei vet jeg ikke noe om, men å få stoppet eskalering av en sånn tråd tenker jeg er viktig. Kanskje noen fikk litt annen input og noe å tenke på? Kan jo håpe.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat