Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-15, 10:10   #5
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å diskutere politikk på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Harriet Vane har en tilnærming som jeg syns funker: hun legger tidvis ut generelle kommentarer som går på for eksempel spesifikke nettsider som legger ut "nyheter" med en brun vinkling, som frieord og lignende.

Takk, jeg synes også det funker bedre enn å gå hardt inn i trådene alltid. Selvsagt sier jeg fra av og til og jeg har avvennet, senest for et par mnd siden. det var egentlig veldig leit, for han har ikke mange venner. Allikevel var jeg nødt, for han trollet til hvert eneste innlegg jeg la ut. Veldig rart å se at livsbejaende unge menn fra 1995 plutselig er blitt sinte, hvite, misunnelige menn som sitter i en avkrok et sted og hamrer ned hat hat hat på tastaturet. Kvinnehat, muslimhat, flyktningehat, elitehat. Null medlidenhet med små døde barn på en strand (kyniske jævler, disse døde treåringene). Ingen innlevelse i andres situasjon. Og i tillegg merket jeg at jeg sleit med å ikke bli usaklig og skrive at hadde han fått seg noe, hadde han ikke vært så sur. Så ble han truende, ubehagelig og jeg luktet psykisk sykdom eller ustabilitet, han begynte å snakke om hvordan jeg og mine døtre fortjente å bli voldtatt av en flyktning, siden jeg var så jævlig naiv. En fyr jeg studerte med, har 20-30 felles venner med. Da er det på tide å avvenne.