Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-15, 13:26   #19
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Unge jenter legger til et mellomnavn

Jeg tenker jeg ikke synes så veldig mye om det, verken i ene eller andre retningen.

Men stusset på om de tenker folk skal bruke det ved tiltale, eller bare på papir. For det kan jo være litt vanskeligere å venne seg over for tidligere bekjente/familie. Men videre i livet blir det jo det de presenterer seg for.

Nå har jeg to "staute" navn (norrønt og norrøn variant), og følte vel i perioder i oppveksten at det ikke var så søtt og vanlig som en del andres navn, men så ble jeg voksen og fant ut at jeg ikke var så søt og vanlig som andre heller, så da passet det egentlig helt greit.

Skulle jeg hatt et annet mellomnavn så måtte det ha vært ********dotter. Kjørt'n helt ut liksom.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat