Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-15, 17:50   #51
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å diskutere politikk på Facebook

Mitt inntrykk er at Facebook brukes til å formidle politisk ståsted på en helt annen måte enn F2F, nettopp fordi man får støtte av meningsfeller. Det blir litt mer som å stå og rope slagord i en gruppe eller demonstrasjon. Hvis jeg hadde vært i middagsselskap med en venn som stemmer Rødt og jeg selv stemmer H, bare for å ta litt ytterpunkter, så er det svært få som ville startet en 5 minutters vittig harselering over Ernas shortcomings med sarkastiske personkarakteristikker - i tilfelle hadde vi neppe vært venner særlig mye lenger. Men på FB er det meningen at man skal tåle sånt. Jeg synes det er nokså uhøflig, for å være helt ærlig.

Bablende rasister har jeg åpenbart ikke på vennelisten min.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat