Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-15, 13:11   #17
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.891
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Men iallefall så har hun nå begynt med syrebehandling på seg selv. Hun bruker Elixir.
Jeg har søkt litt på det på nett og utifra det jeg har lest så tror jeg litt på det. Syren exfolierer/fjerner døde hudceller og huden blir "ny" og ren.
Syren heter glykolsyre. Søk opp kremer med 10% syreinnhold.

(...)Det koster litt i innkjøp. Men jeg bruker kremer uansett og fant også ut at den Vichyrensen + kremen fra Vichy som jeg har brukt i årevis inneholder denne syren så jeg har nok vært litt forut for min tid.

He-he, det er godt over 10 år siden jeg hadde noen runder med det samme hos en hudpleier i en periode med urein hud. Må innrømme at jeg har liten til ingen tro på sånne hudpleieprodukter, for egen del. (Ta det fra en som i sin iver etter å bli gravid til og med prøvde homøopati og helhetsterapi! )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat