Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-15, 08:51   #19
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn som "kjører" bil - varsler man politiet?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

På veien? Med henne på fanget? I fart? Seriøst?!?!

Nei, jeg liker helst å kjøre bil uten fart. Ja, hun satt på fanget mitt, og så kjørte vi fra hennes hus til besteforeldrenes hus, ca. 50 meter. Jeg holdt meg godt under 80, da. Det var forresten greit for hennes far, men han er jo min bror, og trolig like lite opplyst.

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Mener du det? Trodde dette var et 90-tallsfenomen og at de fleste var mer opplyst nå. Jeg hadde nok også ringt politiet.

Ja, man skulle tro at alle de hysteriske bilsikringstrådene på FP ville gjort meg mer opplyst, men enkelte lærer visst aldri.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat