Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-15, 09:39   #37
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn som "kjører" bil - varsler man politiet?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ja, gjorde det da. Og forsvarer at det blir gjort.

Hvis man skal gjøre ulovlige saker og er fornøyd med det, kan man gjøre det i stillhet og uten å reklamere/forsvare, tenker jeg.

Reklamere? Du har kanskje lagt merke til at jeg ikke startet en egen tråd med tittelen. "Ja, til å la toåringen kjøre bil!"

Jeg forsvarer det heller ikke, jeg måtte bare gi uttrykk for mine inntrykk da det ble snakket om å kontakte politiet. Men jeg er oppvokst et godt stykke utenfor Oslo Vest, så det skal vel- litt- mer til før jeg tar på meg harnisket, antar jeg.

Divine: Jeg oppfatter ikke at barnet er i fare om det kjører 50 meter på privatvei i 30 k/t, jeg tror det er det som skiller oss i denne saken.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat