Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-15, 09:59   #55
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn som "kjører" bil - varsler man politiet?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men akkurat airbag har jeg respekt for, og den utløses ved relativt små smeller. Altså ville jeg ikke reagert noe særlig om du hadde puttet ungen løst i baksetet de femti metrene, rine. Men å sette et barn rett foran noe som kommer i 100 km/t i barnets hodehøyde og veldig sannsynlig knekker nakken på det, bare med et ganske lite dunk, det syns jeg er en veldig unødig risiko.

Dette er en privat og det har aldri og kommer aldri til å bli kjørt i 100 k/t der. Man har også så god sikt at om nå far eller tante skulle komme kjørende mot oss, ville jeg ha sett dem på lang avstand. Men ja, jeg er klar over det med airbag og risiko.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat