Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-15, 10:44   #64
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn som "kjører" bil - varsler man politiet?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Det hadde nok blitt skikkelig klein stemning i familien om kule tante Rine hadde knekt nakken på niesen sin med å ha henne på fanget i førersetet. .

Det hadde det nok garanter blitt. Jeg hadde nok ikke sittet så kjepphøy bak tasturet i dag om det hadde skjedd en ulykke, nei. Men så skjedde det jo heller ikke noe, selv om jeg i følge FP hadde alle odds mot meg på den kjøreturen. Faktisk må det vel regnes som et rent mirakel at jeg ikke skriver dette ved hjelp av øynene....

Og så er det en Guds lykke at svigerinnen min er laid back til sånt, hun også. Ingen av oss kjører uten bilsikring, verken på oss selv og ungene, men sånne ting kan skje en gang i skuddåret liksom, uten at noen nekter å feire jul med resten av familien av den grunn.

Airbagen kan utløses av en stein? Det sier vel kanskje mer om kvaliteten på deres airbag enn på airbager generelt. Jeg har kjørt på humpete kjerreveier i årevis med vår bil, og har til dags dato ikke opplevd utløst airbag. Jeg har også blitt påkjørt bakfra uten at den har blitt utløst. Opp med hånda alle som har opplevd at airbagen har blitt utløst av en stein i veien, forresten? (Kjenner jeg FP rett, har vel plutselig alle opplevd akkurat det. )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat