Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-15, 15:02   #44
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Kjenner jeg blir en smule provosert av innlegget selv om jeg delvis er litt enig.
Har sett flere "damenes aften" i det siste og har ikke tenkt noe særlig over det. Jeg har slettes ikke tenkt å gå, men jeg tenker at det er et knep for å få damene inn i butikken. Ja, de kunne strengt tatt muligens kalt det noe annet. Da syns jeg heller jentefarger, guttefarger, jenteski, gutteski etc er helt bak mål.

Strengt tatt syns jeg at å rakke ned på hva andre gjør er en uting. Hvorfor i all verden skal man unngå IKEA? Jeg bryr meg om hjemmet mitt jeg også, men det består nesten utelukkende av møbler fra IKEA. Er ikke dermed sagt at jeg ikke har tenkt at det skal vare eller at jeg bytter det ut om 1 år. Vi tar vare på det og brukes til det er utslitt.
Folk må få handle der de vil og det de vil uten at det skal bli sett ned på.

Og så ble jeg avbrutt mitt i her, så mulig jeg datt helt ut av det jeg ville si

Jeg skjønner ikke hvorfor det at du synes at gutte- og jentefarger og -utstyr er mer irriterende enn kjønnspesifikke arrangementer, er et poeng i det hele tatt.
Jeg synes at begge deler er like dumt og reaksjonært og tenker at man gjerne kan spandere på seg å være kritisk til begge deler, hvis man ikke synes det er greit at både menn og kvinner puttes inn i snevre båser.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat