Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-15, 15:39   #51
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Har sett flere "damenes aften" i det siste og har ikke tenkt noe særlig over det. Jeg har slettes ikke tenkt å gå, men jeg tenker at det er et knep for å få damene inn i butikken. Ja, de kunne strengt tatt muligens kalt det noe annet. Da syns jeg heller jentefarger, guttefarger, jenteski, gutteski etc er helt bak mål.

Du tror ikke det kanskje er en sammenheng her? Jentefarger, jenteinteresser, jentekvelder?

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat