Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-15, 16:42   #61
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Men, er det egentlig så ille å si at man synes noen er teite? Jeg synes man er ganske teit hvis man ikke synes at slike markedsføringstriks er problematisk, akkurat som at jeg forstår at det er endel folk som synes jeg er teit som henger meg opp i det, rir kjepphester, må ta ta i absolutt alle kamper, og andre synspunkter jeg ofte får på at jeg sier ifra om slike ting. At noen () gidder å ta denne runden gang på gang er jeg glad for, og som jeg har argumentert for før her så er det fordi jeg synes det er et virkelig alvorlig problem. Det er ikke noe jeg tar lett på. Det er alvorlig for både kvinner og menn som ikke passer inn i det tradisjonelle kjønnsrollemønsteret, og i dette tilfellet synes jeg kanskje det er enda verre for mennene det gjelder. Det er de som blir ekskludert, akkurat slik kvinner blir på "mannearrangementer". Det er trist, det.

Det jeg synes hadde vært interessant var argumenter for hvorfor folk ikke synes slikt er så viktig, og ikke bare påstander om at det ikke er det.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat