Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-15, 16:48   #63
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Jeg er enig i at denne typen arrangementer er med på å bygge oppunder kjønnsforskjellene og ville nok derfor aldri deltatt på noe sånt selv. Jeg syns også det er helt greit å si noe om hvorfor man syns sånne arrangementer er problematiske.
Men det er noe med tonen og diskusjonsmåten som gjør at den andre tråden ble helt feil i mine øyne.

Jeg vil ikke leve i et samfunn hvor man rir på sine kjepphester og mer eller mindre dømmer mennesker som vurderer eller velger litt annerledes enn oss selv.
Man kan diskutere det i en passende setting (og nei, selv i et diskusjonsforum er ikke alle tråder passende setting) og så syns jeg man skal respektere det dersom andre mener at det faktisk ikke er problematisk at Bohus arrangerer en Damenes aften.

En ting som irriterer meg mer enn noe annet er den ovenfra og ned holdningen om at alle som velger eller tenker litt annerledes enn en selv er teite, uopplyste, harry eller hva har du.
Muligens er det nøyaktig det de er, men helt ærlig har jeg ikke særlig høyere tanker om de som sitter høyt oppe på sin hest.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat