Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-15, 18:14   #72
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Jeg syns dette blir for hysterisk og grinete. Jeg er ikke blodfan av "damenes aften"-konsepter men det kan være praktisk å hensiktsmessig å behandle kvinnner og menn som forskjellige grupper en gang i blant. Sier hun som skal ha mammatreff i kveld. Fordi det er en praktisk halvvering av en ellers for stor gruppe.

Jeg synes kjønn er en helt grei måte å dele opp folk på, men jeg synes ikke det er greit å dele opp folk og deretter gi den ene gruppen fordeler. Hadde Bohus hatt en "Herrens aften" i tillegg - med samme rabatt er jeg enig med deg. For meg er det fordelene + eksluderingen som trigger at jeg reagerer.

Hadde ikke reagert på at de hadde kalt noe "Damens aften", og hatt spesielt fokus på ett eller annet og kjørt rabatter. Hvis det i realiteten var åpent for alle som ville handle rabattert.