Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-15, 19:28   #76
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Mulig jeg leste innlegget ditt med et annet sett briller enn resten, men jeg tolket det du skrev negativt. Skjønner ikke at det å handle på IKEA er synonymt med å bruke lang tid. Eller ikke tenke at det man kjøper skal vare lenge.
Men det var som sagt det mine øyne tolket.

Jeg svarte i forhold til å være interessert i shopping, særlig nips og småinteriør. Vi har altså IKEA-møbler både her og der, og de holder jo stort sett vedlig godt. Jeg har bl.a. en IVAR-hylle jeg kjøpte i 1993 som har flyttet rundt sammen med meg en 11-12 steder som fortsatt er i bruk og er like fin.