Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-15, 21:58   #5
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Det er klart man skal få sin mening om det man er opptatt av, men man kan virkelig ikke forvente at alle skal være enige, og å kalle folk for teite om de ikke er det er å gå for langt altså.

Jeg vet ikke hvem du sikter til, men for min del forventer jeg ikke at alle skal være enige med meg. Jeg har heller ikke for vane å kalle folk teite om de ikke er enige med meg. Damenes aften som arrangement synes jeg er både teit og tåpelig.