Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-15, 23:30   #11
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

For å svare helt enkelt synes jeg de godt kunne kalt det interiørkveld, eller noe i den duren. Konseptet faller liksom ikke fra hverandre av den grunn. Det er vel noe med at de var spesielt interessert i å få inn denne spesifikke målgruppen, som står for brorparten av kjøpene. Og ha de uforstyrret for seg selv. Ikke spesielt nobelt, men det er det jeg tror i alle fall. Det er jo salg de lever av, og ville det ikke funket hadde de ikke gjort det år etter år. De er jo omtrent fullbooket i samtlige butikker. Men det skader jo ikke å sende en mail og klage på dette. Jeg har selv gjort det når ting har irritert meg. Ikke med like godt resultat alltid, men man får i alle fall satt fokus på det.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat