Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-15, 11:06   #16
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

For min del er det bare prinsipielt. Egentlig er det nok mer sånne Bohus-greier jeg er i mot, og at jeg ikke deltar på ODA går nok mest utover meg selv. Men bunner nok i at jeg først og fremst er meg som jobber med slik og sånn. Det å være kvinne kommer langt ned på lista over det jeg føler er meg. Så jeg mener dette burde være overflødig (selv om jeg jo ser at det ikke er det)

Jeg er der du er. Men jeg bestemte meg for et par år siden for at den kamelen fikk gå ned. Jeg har fått mye igjen for det, og jeg synes ikke etter å ha kikket på innsiden at det er noe som sementerer kjønnsroller. Når vi er der at det egentlig ikke trengs lenger, men heller er med på å opprettholde et inntrykk av at jenter ikke tør og kan må vi si klart fra.

Jeg var også på arrangementer for jenter og realfag i vgs-alder. For meg var det ikke så viktig, men jeg så det var viktig for andre.