Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-15, 13:28   #6
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er de etnisk norske mennene?

Jeg har sett noe forskning på dette, men jeg finner det ikke igjen nå. Menn bruker mindre tid på frivillighet nå en før, og de er spesielt dårlig representert når det gjelder omsorgsarbeid. Og overrepresentert i ledelse og "toppstillinger" innen frivillighet.

Jeg er enig i at det er veldig viktig at menn blir flyktningeguider, besøksvenner, norsktrenere, støttekontakter osv. Jeg tror det vil ha mye å si for hvordan vi klarer å integrere guttene og mennene som kommer.

Mannen min er så nedsyltet som trener for fotball og ski, så han har dessverre ikke tid til overs. Men jeg skal minne han på det hvis han legger fra seg dette etter hvert.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat