Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-15, 20:38   #105
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

noen og dere andre, takk for alle gode refleksjoner rundt et konsept som holder på å få meg til å klikke i vinkel om dagen.
Hei 2015, hade 1914, kan vi slutte med sånt tull som å inviterer til arrangementer som bekrefter kjønsstereotypiene og om ekskluderer 50 % av folket.
For meg blir dette nøyaktig det samme som Rosa, søte og snille bøker til jenter og blå, barske og røffe til gutter.

Kom over en herlig variant av temaet når jeg googlet, jentekveld i bilforretning

http://bodonu.no/se-bildeserie-vi-er-helt-overveldet/

og for virkelig å beskrive teitheten som er ute og går må jeg få siterere:

Flere av kvinnene som ble spurt var klar i talen – bilhandel er en manneting.

– Men når fargen skal velges skal vi være med, skyter en av gjestene inn og ler.