Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-15, 09:38   #119
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Kan jeg svare på noe helt annet nå?

Det som irriterer meg når vi ser på bil er at selgeren er opptatt av helt andre ting enn det jeg er. Jeg bryr meg ikke så mye om motoren. Den skal bare funke, og siden vi til nå bare har kjøpt helt nye biler, så tenker jeg den gjør det. Derfor trenger han ikke fortelle meg masse om det.

Det jeg er interessert i er hvor mange barneseter det er plass til i baksetet, hvor dypt de sitter i baksetet, bagasjeplass og praktiske innstillinger som gjør det lettere for meg som sjåfør. Dette er han mye dårligere på å si noe fornuftig om (særlig det med plass i baksetet).

Det er forresten jeg som velger fargen, men det er ikke en viktig del av beslutningsprosessen.