Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-15, 12:04   #126
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor jeg synes Damenes aften på Bohus er et arrangement folk kan droppe å delt

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Har vært på Bohus Damenes Aften en gang, primært for freebees, så ærlig skal jeg være. De ga 25 % på alt i butikken, så skal man handle seg ny salong er det ganske teit å ikke benytte seg av det av prinsipielle grunner.

Når det er sagt, går jeg gjerne inn på FB-sida deres og ber dem kalle det noe annet.

Jepp. Hvorfor ikke kalle det kundekveld, interiøraften, temakveld - HVA som helst annet enn damenes aften.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat