Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-15, 08:57   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det mulig å ha det kjekt alene?

Jeg trives egentlig godt alene, men jobber fulltid og har familien og venner min rundt meg her da, så får jo masse sosialt sånn sett. Tenker at jeg nok ikke hadde følt at ting var så supert om jeg ikke hadde hatt "noe å gå til" på dagen.

Kveldene blir ofte nokså like, men jeg syntes det er deilig å slappe av, pusle med greiene mine, muligens jobbe litt osv. Er ofte sliten og trenger ro da.

Er det innafor å spørre om hvorfor du ikke skaffer deg en jobb? Tipper det er en årsak, men har ikke fått det med meg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat