Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-15, 17:30   #3
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det mulig å ha det kjekt alene?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg trives egentlig godt alene, men jobber fulltid og har familien og venner min rundt meg her da, så får jo masse sosialt sånn sett. Tenker at jeg nok ikke hadde følt at ting var så supert om jeg ikke hadde hatt "noe å gå til" på dagen.

Kveldene blir ofte nokså like, men jeg syntes det er deilig å slappe av, pusle med greiene mine, muligens jobbe litt osv. Er ofte sliten og trenger ro da.

Er det innafor å spørre om hvorfor du ikke skaffer deg en jobb? Tipper det er en årsak, men har ikke fått det med meg.

Klart det er innafor.
Jeg har ikke jobbet siden jeg var gravid så det er en stund. Eksen var jo ikke grei og gjorde det han kunne for å isolere meg. Tidligere i år hadde jeg mer enn nok med å komme meg igjennom dagene, og å prøve å få orden på livet. Men etterhvert begynte jeg å tenke på jobb. Det er bare ikke så lett å få seg en deltidsjobb der det ikke forventes at man kan jobbe når det trengs, og heltid har jeg ikke kapasitet til enda. Derfor bestemte jeg meg for å heller fokusere på utdanning nå som barna er små slik at jeg etterhvert kan få meg en jobb jeg forhåpentligvis trives i.
Rådgiveren min på arbeidskontoret var forøvrig enig i at det er en god ide.

Jeg har slett ikke lyst til å leve av stønader. Jeg har bare hatt altfor mye å stri med de siste årene.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat