Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-15, 11:44   #9
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å klage over dårlig tid er vår tids skrytemetode

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Nei, dette har jeg ikke tid til å svare på. Må ile videre!

Usikker? Jeg tror nok ikke at alle som sliter med å få kabalen til å gå opp skryter på noen måte. For livet er jo helt reelt travelt, og det er normalt, noe som alle vet og noe som aksepteres som forklaring på hvorfor man ikke stiller opp på ting som skjer.

Men jeg har tenkt noe av det samme rundt det å si at man ikke har kapasitet til flere venner, at man har mer enn nok med familie/de vennene man har valgt å engasjere seg i. Da signaliserer man at man har mye å drive med, godt med familie og venner og er i posisjon tli at man har tilbud om mer på det sosiale planet enn man ønsker selv.